joi, 6 mai 2010

Caravana feshion tivi

Azi am fost trezit de testele de sunet de la caravana ''feshion tivi'' urmate de alarmele de masini provocate de manelele puse in difuzare de cocacalarul care trebuia sa testeze sonorizarea.

Si aceste ragaieli nu au incetat nici pana in momentul cand m-am intors in camera si m-am apucat de scris acest articol.Cu tot cu teste tot ca un cur a fost sonorizarea , ecou mai rau ca intr-o biserica , bass cat sa darami T17 din temelii si o microfonie de au murit toti cainii pe o raza de 3 km . Ca deh... Dezbracatu` le-a pregatit spectatorilor care erau mai putini decat staffu ,organizatori si modelele la un loc o sceneta din Avatar ca e la ''moda'',cu modele vopsite in albastru si pentru ca scena era incompleta fara personajul principal au trimis ca introducere pe unu in carutul cu rotile pe scena inainte sa intre smurfii trendizati.Acum a intrat una pe scena sa cante, ce voce ,ce talent, cata sensibilitate iar din camin se aude : ''Taci faa !!!....'' ,pana si femeia de serviciu canta mai bine dupa ce isi termina sticla de saniuta din halat.M-am saturat de evenimente (mizerii) organizate aiurea,ce palpitant este defilatul pe scena cu coloana sonora din piratii din caraibe sau ce misto daca am face o prezentare de moda in tema la filmu ala cu martieni albastrui,au fost asa de saraci la minte incat au zis ca e mai trendy (adica nu avem bani) sa facem show intr-o parcare( sa poluam fonic urechile sensibile ale studentilor din tudor) decat sa inchiriem o sala.De acum in colo daca se mai organizeaza evenimente de felu asta in tudor vreau sa vad si eu niste bannere sau postere prin care sa fim avertizati .

Niciun comentariu: