duminică, 9 mai 2010

Bahluiul navigabil + atractia turistica

Poate porcul o sa isi dezvolte si niste branhii la nivelul gatului sa poata respira sub apa din Bahlui, va dati seama ce atractie turistica ar fi fost=D . Va imaginati ? cum ar fi daca am pluti cu gondola din Dacia pana in Tudor ?cred am ajunge mai rapid ca 121 :))

Inca un pic de ploaie si devenea si bulevardul Tudor Vladimirescu navigabil nu numai Bahluiul.

Poate daca o sa faca Nichita dansul ploii pe splai o sa iasa navigabil si fara aia 20.000 de euro cat le-au mai ramas in bugetul municipalitatii destinat masterplanului genial de a venetia micul Iashington.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Man, stai ca n-am inteles, treaba asta cu canale navigale e pe bune? Astia chiar vor sa faca asa ceva?

RIP spunea...

ma, treaba e serioasa acum nu se stie de persoanele care se ocupa de asa ceva cat de serioase sunt :D

Unknown spunea...

a fost licitatie la iasi acum cateva zile.cert e ca cineva a castigat si se apuca de treaba...candva.
din pacate rip nu esti informat:planul nu este al primarului....ci este un plan de-al tovarasului Ceasca care e vechi de prin 79-80,era o idee cu o ruta iasi,bahlui-prut-dunare-constanta pentru marfa destinata exportului care pleca de la fortus,nicolina mase plastice etc.

RIP spunea...

Mr. CocKosel , nu am scris ca primarul se ocupa de masterplan, am facut doar o gluma pe seama lui si atat :)