luni, 22 decembrie 2008

Schimbari in stilu CFR

''CFR Călători informează pasagerii că, începând cu data de 13 noiembrie 2008, va fi introdus permanent, în compunerea unor trenuri de pe ruta Bucureşti Nord – Braşov şi retur, câte un vagon prevăzut cu spaţii pentru biciclete şi/sau schiuri, astfel:


• Acc 1745 cu plecare din Bucureşti Nord la 07.30 şi sosire în Braşov la 10.19
• Acc 1746 cu plecare din Brasov la 16.00 si sosire in Bucuresti Nord la 18.53
• Acc 1621 cu plecare din Bucureşti Nord la 09.42 şi sosire în Braşov la 12.54
• Acc 1622, cu plecare din Braşov la 17.15 şi sosire în Bucureşti Nord la 20.25


Acest serviciu este gratuit, iar capacitatea de transport pe vagon este de 8 biciclete şi/sau pana la 24 perechi de schiuri.


Pai ba CRETINILOR !! voi ati pus vagoane pt skyuri si biciclete si eu nu am unde sa imi pun un ghiozdan si un bagaj de mana ...poate nu a ajuns mailu la voi :Ati bagat bagat vagaoanele alea noi supraetajate renovate la atelierele grivita ca sa nu mai traga locomotiva la atatea vechituri.Vagoanele astea NU sunt pt rute lungi (9 ore) cum fac eu IASI - CONSTANTA...NU ai unde sa iti pui bagajele ( vin multi studenti , batrani ,,familii cu copii care merg in vacanta la rude cu bagaje) nu mai zic de scaunele incomode..in 2 ore ai spatele rupt,daca 4 oameni pe un set fata in fata nici nu ai loc la picioare. Urmatoru pas e in presa ..nici nu ma mai gandesc...m-am saturat de conditiile de 2 lei..sa pune`ti vagoanele astea la alte rute...nu la drumuri de 9 ore.Sincer vagoanele vechi cu compartiment erau perfecte mai putin alea fara incalzire.

Niciun comentariu: