vineri, 13 iunie 2008

Vame Veche, inainte si dupa


S-a schimbat foarte mult vama, de 4 ani merg in vama si dea lungu acestor ani am vazut cum se schimba incet, transformarea asta a inceput de inainte sa merg eu acolo. Prima oara cand am ajuns acolo am crezut ca am ajuns pe alta taram, cata libertate, ce oameni ok , ce muzica buna...daca dadeai peste unu nu erai intampinat de replica: ''ce pl mea faci ma?'' ci de ''scuze frate, bei o bere cu noi?'', acu dupa cat a fost mediatizata vama a inceput sa fie vizitata de din ce in ce mai multi cocalari, eu nu ii inteleg pe astia cand zic '' ia uite ba, rockeri nespalati'' ,ba ,aia sunt de 10 ori mai curati si civilizati ca tine . Cine venea inainte in vama cu mercedesu sau cu nustiu ce masina scumpa , acolo se ajungea numai cu motoru , trenu (fara bilet) sau cu rulota.

Niciun comentariu: