sâmbătă, 28 iunie 2008

''Taranu de oras, cel mai prost animal''


Am fost si eu cu un amic la o bere in baru care incepe cu ''H'' si se termina cu ''and'' ca sa nu dau nume.. totu frumos si ok ,chiar a fost prima oara cand am mers acolo si mia placut ,pana in momentu cand amicu asta al meu se ia la dans cu una care nu e era de la masa noastra...si nu stiu de unde o iesit HighTower cu pleata care se repezea sa ii dea una in cap lu asta fara motiv...pai ba Lurch daca femeita`i curva el ce vina are ma?ca daca era si aia destepta si stia ca tovarusu ei se transforma in primata cand e beat poate nu se ajungea la din astea si a trebuit sa plecam ca sa nu se lase cu scandal din ala de 2 la 12 :) ,chiar venise tovarusu lu ''inalt ca bradu si prost ca gardu'' sa ne zica ca nu are rost.. ca e beat si ca sa intelegem ca nu e nimic de facut si ca il cunoaste de 13 ani si ca sare pentru el daca e vorba de ceva...nasol atunci daca ii mai protejezi si prostia .

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce potzi sa ii ceri?...dar la faza cu "fimei-sa", sunt total de acord..daca "iapa a ridicat coada, calul ce sa faca?..mai conteaza ca nu e iapa lui?"

RIP spunea...

nu asta era problema ca nu conta ca nu e ''iapa'' lui ci ca nu avea de unde sa stie ca e ''iapa'' la altu ...si nu cred ca era ''iapa'' nu mai a lui era pt ca am inteles ca era ''iapa'' la mai multi :)