miercuri, 22 iunie 2011

Nera Computers incompetenta si aroganta

Acum cateva luni am fost cu un dell inspiron n5010 15 r, i5, 4 gb de ram. .. a murit subit.. ma duc la ei pentru diagnosticarea problemei. Dupa cateva zile ii sun sa ii intreb ce au aflat : '' ca stiti ca nu aveam un model similar sa putem testa procesor, placa e baza , mai asteptati..pana apare la noi in service un i3, i5 ceva''dar ei meseriasi cu 3 depozite si nu au echipament de diagnosticat placi de baza.Ii mai stresez vreo 2 zile si mi se spune sa ma duc la ei ca au gasit problema. ''Domnule e placa de baza ..trebuie schimbata.. asta scria si pe chitanta aia de 50 de ron'' fara sa imi explice cum au ajuns la rezultatul asta. Azi a ajuns si placa de baza NOUA din UK compatibila.. am instalato frumos .. aceasi problema ca inainte, nici un rezultat. Un sfat daca mergeti cu un laptop la un service faceti poze inainte si inventaru cu ce e prin el si cum arata inainte sa ajunga pe mainile la niste straini, pentru ca eu i-am sunat ca sa ii intreb de ce un clamp de plastic e topit si de ce placa mea de baza are niste pete de la cum a fost incalzita cu statia de aer cald + ca au schimbat socketul la baterie fara voia mea.. eu am cerut diagnoza ! Cand le-am spus prin telefon ce am descoperit in laptopul meu au spus ca fac ''gargara'' si mi-au inchis telefonul in nas cu aroganta . trebuia sa fac poze inainte ca sa am probe solide pt OPC. Data viitoare stiu ce am de facut

7 comentarii:

Anonim spunea...

Rip dell inspiron

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

buna ziua.Marius este numele meu si sunt din bucuresti.Atentie mare cu aceasta firma.In cursul anului 2011 mai precis in decembrie am comandat de pe saitul oficial nera computers srl din iasi,o placa de baza de acer aspire 7000 ia fiind promovata ca produs nou,dupa 3 zile am primit prin firma de curierat rapid o placa noua si subliniez noua de acer aspire 7100 care nu se potrivea la laptopul meu,am sunat ia-m contactat telefonic si ei au spus sa o trimit inapoi.dupa alte 3 zile am primit o alta placa dar nu mai iera noua si nici nu iera de acer aspire 7000 si de acer aspire 9300,ia-m contactat iara telefonic ei au spus ca nu au pe stoc si sa o folosesc pe aia pana le vine transportul,nu am fost instintat ca trebuie sa trimit un act precum ca a fost placa pusa pe laptop la un service autorizat sau sa le trimit lor laptopul.am pus placa la un service si nu am luat hartie sa trimit ca nu am stiut.dupa 5 zile placa s-a defectat,i-am contactat iara telefonic ei au spus sa trimit laptopul la ei,am trimis laptopul la ei,seara am primit telefon ca placa functioneaza numai ca au gasit urme de apa pe placa si ca au curatat-o ei dar ca am pierdut garantia.si uite asa am platit o placa sh cu suma de 500 ron la pret de noua si nu este nici modelul pe care l-am comandat eu,difernta intre mine si comentariul de mai sus este ca eu am toate actele, avizele de expediere,discutile dupa mail,factura fiscala etc.pe care le trimit la opc iasi.sper sa se rezolve ceva.o zi buna

RIP spunea...

Marius daca ai cele necesare, nu sta pe loc, nu am avut timp si nici documentele necesare sa fi facut ce trebuia facut. Acolo lipseste bunul simt si profesionalismul cu desavarsire. Si eu sper sa rezolvi ceva pentru ca astfel de firme nu ar trebui sa existe.

Andrei spunea...

Cea mai de c***t firma ii f*t in gurasi pe ei si pe cel care m-a dus la ei !

Anonim spunea...

Niste nemernici. Eu am cumparat multe chestii de la ei pana cand am nevoie de o garantie la unul din produse si mi-au spus senin ca "au avut 500 bucati identice pe stoc si n-am avut probleme cu nici unul asa ca, cum imi permit sa vin sa le spun ca nu functioneaza deoarece in mod sigur i-am facut eu ceva". Dupa o asemnea replica am ramas perplex.

RIP spunea...

Au mult tupeu si aroganta e din plin