sâmbătă, 16 octombrie 2010

Cum dracu poti asculta aceeasi muzica in fiecare zi?


Inca nu am ajuns sa pot intelege muzica de pe vaibFM si ChisFM sau nu am ajuns la nivelul de inteligenta al ascultatorilor ( kekeleke si cicaboom + americano super hit imi incanta mereu urechile cand le aud).In fine, faza e urmatoarea pe care eu nu o inteleg cum dracu poti sa asculti de 5 ori aceeasi melodie intr-o ora si dupa aia sa o o mai si downloadezi in calculator pt momentele cand nu ai net sau radio. Si uite asa in fiecare zi asculti aceeasi muzica :) ,acelasi playlist si la ei in emisie si acelasi playlist si la tine in computer.Mai naspa este ca ajungi sa canti in somn sau sa reproduci/fredonezi ziua involuntar fragmente din muzica de cacat de la radio.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mah si eu am un cumnat care in fiecare zii asculta aceiasi melodie toata ziua. Pe bune ca sufar cu nervii si am albit in cap. Jur. Am incercat sa ii spun ca deranjeaza dar pe el nu il intereseaza nimic. :( cred ca in curand o sa schimb casa si ma duc singur in padure.

RIP spunea...

scufundati in monotonie, aceste sunete pe care multi dintre noi le numesc muzica devin doar zgomot de fundal ca sunetul pasarilor in parc dar parca si alea au mai multa compozitie muzicala decat mizeriile de la radio. sincer eu prefer sa aud un pickhammer cum sparge asfaltul la geam decat panarama aia de radio cat o conserva care imi bruiaza toate gandurile.