miercuri, 3 iunie 2009

Jurnal de Hi5

''fericirea mea : May 13, 2009


de ce sunt fericita astazi:

- sunt sanatoasa :) mi-a trecut raceala... fiiiuuuh ;))
- am o familie.... ( toti sanatosi, voiosi, veseli, fara probleme prea mari) :D
- am o surioara grozava.... ce m-as face fara ea? as fi foarte singurica... :)
- la facultate toate-s bune si frumoase... imi place ce invatz.. indata vine sesiunea, adica stresiunea :))) dar las' asta, noi sa fim sanatosi!!! :))))
- mi s-a facut o surpriza fffffff placuta in weekend de catre cineva ffffff drag.... :*
- am vazut un film fffff fain alaltaieri :P
- afara e suuuuperrr... :) soare, caldutz, dar nu prea caldutz, incat sa nu mai poti respira ;)
- nu am datorii :)))))) ma refer la bani :P
- am o super prietena....e cea mai draga! :) de fapt toti prietenii mei sunt minunati... efectiv nu au nici un defect! :))))
- fac planuri de vacanta... mare, distractie, somn dar si nopti albe :)) locuri nemaivazute :))) calatorii, friends :)
- am idei muuulte, planuri marete de viitor... i wanna help people in so many ways :) nu dezvalui nimic deocamadata ;))
- tel meu e roz :))))))))))))))
- iubesc :X ce sau pe cine? everything and everyone!''

cum e fericirea ta?

3 comentarii:

Lau spunea...

paaaiii.....mda,fericirea mea n-are atatea "tz"-uri si "fffff"-uri si chiar nu cred ca e "suuuuuuper" nicicum.si da,cred ca sunt capabila sa vorbesc in paragrafe despre fericirea mea,nu cu liniute...scuze,liniutze:))

RIP spunea...

depinde de ce sunete scoti cand esti fericita :), ai un id ?

Unknown spunea...

LOL. Comentariile sunt super, articolul e cancan.